11 Ekim 2011 Salı

Osiloposk

Osiloksop mudur oksilopsok mudur nedir, allah bin belasını versin onun. Vermişler bir yazı, okuyun özetleyin diye yarın da gelince doğduğunuzdan beri oynadığınız bir şeymiş gibi çalıştırın istiyorlar. Ne bu lan, garip garip dalgaları filan var. Yok o düğmeye basınca bu oluyor, şuna basınca şu oluyor. Hangi mezun bununla uğraşıyor çok merak ediyorum? Ben patron olacağım oğlum bununla işim olmaz desem de dinletemiyorum kimseye. Yok efendim havya alacakmışız lehim yapacakmışız. Neyi nereye lehimleyeceğiz? Osiloskop ne lan! İsme bak. Hiç bir halta benzemiyor, tipi desen kutudan saçma salak bir şey üstünde 50 tane düğme olan, 2-3 tane dalga gösteren saçma salak bir şey. Lütfen gidin başımdan. Okumak istemiyorum ama mecburum ne de olsa. Hadi ben okilospok a dönüyorum. Daha yolumuz uzun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder